Portal - Piwniczna - Zdr鎩
Strona g堯wna / Projekt: Innowacyjne Rozwi您ania Cyfrowe w klasie I
字oda - 21 lutego 2018 Eleonory, Lenki, Kiejstuta     
Dyrekcja Szko造 Podstawowej
Grono Pedagogiczne
Samorz康 Uczniowski
Statut Szko造
Oddzia造 gimnazjalne
Z kart historii
O patronie
Wydarzenia
Rada Rodzic闚
Kalendarz 2017/2018
Wykaz program闚
Wykaz podr璚znik闚
Wymagania edukacyjne
Odblaskowa Szko豉
Biblioteka
Zuchy
ZHP
SKO
MAITRI 2017
Projekt: Innowacyjne Rozwi您ania Cyfrowe w klasie I
安ietlica profil.-wych.
Najlepsi uczniowie
Konkursy
Punkt Przedszkolny
Galeria
Kontrola rodzicielska
Pomocne strony
Szko豉 na weso這
Strony dla nas
Linki
Prosimy o wpis
polski
Innowacyjne Rozwi您ania Cyfrowe

Innowacyjne Rozwi您ania Cyfrowe, czyli z robotyk za pan brat.

 

Od pa寮ziernika 2017 roku w naszej szkole realizowany jest projekt: Innowacyjne rozwi您ania cyfrowe w szko豉ch podstawowych powiatu nowos康eckiego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, O Priorytetowa III Cyfrowe kompetencje spo貫cze雟twa Dzia豉nie 3.2 Innowacyjne rozwi您ania na rzecz aktywizacji cyfrowej.

W projekcie, oprócz naszej szko造 bierze udzia 18 szkó podstawowych z dziewi璚iu gmin powiatu nowos康eckiego. Gównym celem projektu jest nabycie/podniesienie kompetencji TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne)  nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz osób doros造ch z terenów wiejskich i wiejsko – miejskich powiatu nowos康eckiego.

Zaj璚ia praktyczne realizowane s, wg ustalonego harmonogramu, w wymiarze 4 godz. dydaktycznych w tygodniu, od pa寮ziernika 2017 do stycznia 2018. Bierze w nich udzia 16 uczniów klasy I. Dziewczynki i ch這pcy wykorzystuj podczas zaj耩 innowacyjny sprz皻 – roboty, tablety oraz materiaów dydaktycznych, W kwietniu 2018 roku, w ramach projektu, odb璠zie si wycieczka do krakowskiego Centrum Nauki i Zabawy Klockoland.

Po zako鎍zeniu dzia豉 projektowych pozyskane roboty, gry logiczne i zestawy wprowadzaj帷e w 鈍iat robotyki, b璠 wykorzystywane podczas zaj耩 programowych.

Zdobywaniu umiej皻no軼i wczesnego programowania towarzyszy w tym przypadku rado嗆 i zabawa. I dobrze, bo poprzez zabaw pierwszaki naucz si najwi璚ej.

W ramach projektu zakupiono dla szko造 sprz皻 teleinformatyczny oraz materia造 dydaktyczne na kwot 12.544,01, a tak瞠 pokryto koszt szkolenia specjalistycznego  podnosz帷e kompetencje cyfrowe w zakresie programowania, dla nauczyciela prowadz帷ego zaj璚ia. W naszej szkole zaj璚ia te realizuje p. Ma貪orzata Miczulska.

 

 



 

Zapraszamy do GALERII

© Wszelkie prawa zastrzezone     INTERAKTYWNA POLSKA
Webmaster: SK